מאמרים

שיטות פרסום ייחודיות לכל כיס

שיטות פרסום ייחודיות לכל כיסראייה שיווקית מושכלת אל יעילות השיווק כרוכה ביכולת להביא לידי ביטוי את הבנת חשיבות הניצול המרבי והמיטבי של מכלול הפלטפורמות השיווקיות הנגישות וזמינות לכל אדם. במלים קצרות ופשוטות- כמאמר הכותרת- שיטות פרסום ייחודיות לכל כיס.

 

לבד מהיעילות המוכחת של פרסום באינטרנט, יש גם חשיבות רבה לפרסום החוצות הגלוי ולמיצוי אמצעי פרשום שיווקיים שנחשפים במקומות ובאירועים שונים. לדוגמה: פרסום לוגו של חברה ואף פירוט תמציתי של מוצריה ושירותיה על גבי שמשונית שניתן לחשוף אותה ברבים, לרבות ובעיקר בתערוכות, בוועידות, בכנסים ועוד. רבים נחשפים אל הפרסום הזה, שאינו מחייב אלא השקעה חד פעמית. במונחים של עלות- תועלת מדובר באמצעי אפקטיבי ביותר.

 

פרסום ממגנט

שיטת פרסום רווחת אחרת היא באמצעות מגנטים. ניתן לחשוף באמצעותם את העסק שלכם בפגישות פנים אל פנים ולחלק אותם  כחלק מהחומרים שאתם מציעים ללקוחות פוטנציאליים במקומות שונים, אם כחלק מהחומר הפרסומי בתוך פולדר עם כיס פנימי שבו ניתן לאחסן את המגנט ואם בחלוקה אחרת.

 

ההשפעה של אמצעי פרסומי שיווקי קטן וקומפקטי עשויה להיות גדולה לאין שיעור ביחס לעלותו הזניחה בהשוואה לתועלת הגלומה בו. גם ניצול לוחות פרסום דיגיטאליים הם אמצעי יעיל, במיוחד כשהחשיפה בהם נעשית לאורך שעות רבות ביום ורבים יכולים להיחשף אל כל מה שמפורסם בהם.

 

כוח שמשונית

כאשר מדובר בהשקעה חד  פעמית, שאינה כרוכה בהכרח בצורך להוציא עשרות ואף מאות אלפי שקלים, יכולים גם בעלי עסקים קטנים ליהנות מפרסום ממוקד, לקהלי יעד מפולחים, ובתוך כך, במקביל, גם לשיטת "שלח לחמך", שבה, לדוגמה, אתם מבקשים לעניין ציבור גדול- וכאן יעיל שימוש בהדפסה על שמשונית.

 

שמשונית מהווה פתרון מצוין לגידור מתחם, אם באופן זמני ואם באופן קבוע. כאשר מתקיימים ירוד או תערוכה ואנשים רבים משתתפים בו, הטבעת הלוגו של העסק שלכם על בד שמשונית שתוחם את המתחם נראה על ידי כל מי שפוקדים אותו ונחשפים ומשתתפים בפעילות המתקיימת בו.

 

גימיקים פרסומיים אפקטיביים

שיטה נוספת השווה לכל כיס היא שימוש בגימיקים קטנים ובגאדג'טים שונים כגון מחזיקי מפתחות, כוסות, דיסק און קי כשהם ממותגים בלוגו של החברה, בצבעיה ואף בסלוגן שלה. היתרון שלהם הוא בכך שהם נמצאם בשימוש תדיר, ואף רציף, על ידי מי שמקבלים אותם, כך שאתם, כבעלי חברה ו/או עסק נשארים ונשארים כל העת לא רק בזיכרון אלא גם בתודעה. למעשה, מי שמקבל אותם ולא רק הוא עשוי להיחשף אליכם כל העת.

 

בניגוד לתדמית הרווחת אצל רבים בציבור לפיה, פרסום הוא דבר יקר וגדול, הנעשה באמצעים מתוחכמים או כרוך בהוצאה כספית גדולה, דברים קטנים ופשוטים, שווים לכל כיס, עשויים לשמש מנוע ומנוף שיווקי ובכך להגביר את החשיפה שלכם בפני קהל לקוחות פוטנציאליים עצום.