מאמרים

כל מה שצריך לדעת על מוצרי פרסום ממותגים

אז החלטת להקים עסק ואפילו הצלחת להשיג כמה לקוחות. אתה רואה כי הדברים מסתדרים בצורה לא רעה ואפילו גייסת עוד 2-3 עובדים שיעזרו במסע להגשמת החלומות שלך,אבל משהו עדיין מרגיש לך שזה עדיין לא מה שחלמת עליו והלקוחות אליך אינם זורמים כמו מים אל הנהר. מה שאתה צריך לעסק שלך זה פשוט מיתוג, מיתוג ועוד קצת מיתוג. במאמר הבא לא נדון בכל דרכי המיתוג לעסקים אלא רק לבסיס של כולם והוא - מוצרי פרסום ממותגים.

 

מה זה מוצרי פרסום לעסק

מדובר במגוון פריטי מרצ'נדייז או כל סוג אחר של פריט עליהן מודגש לוגו/הדפס מסחרי כלשהו. מדובר במגוון רחב של מוצרים המחולקים לקטגוריות שונות כגון: מוצרי פרסום לבית ולמשרד, גאדג'טים ממותגים, חולצות ומוצרי טקסטיל, שקיות ממותגות ועוד. בואו
נרחיב מעט על השימושים במוצרי הפרסום.

 

מוצרי קד"מ לכנסים ותערוכות

אחד השימושיים המרכזיים של מוצרי הפרסום הם לצורך קידום מכירות בכנסים ותערוכות. קד"מ יכול להגיע בנקודת מכירה בשטח,בכנסים ועוד. באמצעות מוצרים מנצחים תוכלו לחלק מתנות לקהל היעד הגדול המסתובב במקום. הלקוחות המרוצים יזכרו אתכם בזכות המתנות הללו ויוכלו להשתמש במוצרים גם לאחר הכנסים בחייהם האישיים ובכך תדאגו שהמותג שלכם
יתנוסס בעוד ועוד מקומות.

 

מוצרי פרסום למשרד

מדובר במוצרים ממותגים אשר יותר מתאימים לבית ולמשרד. בתוך הנישה הזו נוכל למצוא: מחברות ממותגות,עטים ממותגים,מוצרים לשולוחן המנהל ועוד. למוצרי פרסום אלו ישנה חשיבות רבה במיתוג העסק כאשר מגיעים אלינו לקוחות לפגישות עסקיות וכדומה. הטמעת צבעי הלוגו של החברה בכל מקום ובכל מוצר עושים אפקט גדול,כפי שלדוגמא ניתן לראות שבנק דיסקונט מזוהה עם הצבע הירוק לבן או קוקה קולה עם הצבע האדום לבן.

 

מתנות ללקוחות ולעובדים

הזדמנות מצוינת נוספת להגדיל את החשיפה אל העסק היא באמצעות מתנות ממותגות אותם אנו בדר"כ מעניקים בחגים ומועדים. כאשר נבחר להעניק מתנות עם לוגו העסק לעובדים וללקוחות אנחנו נוכל ליצור אפקט חיובי כפול. גם הערכה כלפינו וגם פוטנציאל חשיפה ענק למותג שלנו,כאשר עוד אנשים בקרבתם של העובדים והלקוחות יחשפו אל הלוגו שלנו.

 

דגשים לבחירת מוצרי פרסום

אפיון ובחירת קהל היעד

חלוקת מוצרי פרסום ממותגים חייבת לכלול אפיון של קהל היעד. ככל שנדע טוב יותר מהי המטרה של חלוקת המוצרים ומיהו קהל היעד שלנו,כך הסיכוי שנגדיל את החשיפה ואת המכירות בעסק תגדל.

 

ויזואליות

כמו שחשוב להשקיע בבניית אתר האינטרנט והלוגו,כך חשוב להשקיע גם בעיצוב המוצרים הממותגים. מחקרים מראים כי מוצרים ויזואליים חודרים בצורה טובה יותר אל תת המודע של הלקוח ולכן אם אנחנו רוצים לייצר גם אפקט שיווקי ולא רק חשיפה,חשוב מאוד לדעת כיצד להעביר את המסר הנכון.

 

אסטרטגיה

על מנת שלא נמצא את עצמנו מבזבזים תקציב גדול ללא תועלת,חשוב שנדע כיצד להכין אסטרטגיה נכונה לשיווק מוצרי הפרסום. ניתן לדוגמא לבחור מטרה אחת מתוך האפשרויות שהזכרנו ולהתמקד רק בה. נזמין מספר לא גדול של מוצרים ואט אט נבחן את האפקט. רק לאחר מכן נוכל להטמיע מוצרי פרסום נוספים לפי זמינות התקציב והמטרות שלנו.זכרו,לא הכמות היא המשפיעה אלא דווקא האיכות.