מתנות ממותגות לכנסים וללקוחות

שימוש במוצרי דפוס כאסטרטגיית שיווק

אם אתם בעלי עסק, סביר להניח שלא פעם הוזמנתם לקחת חלק בכנסים מקצועיים בתחום שבו אתם עוסקים.


השתתפות בכנסים שכאלו טומנת בחובה הזדמנויות שיווקיות שעשויות למנף את העסק שלכם ולהעלות את אחוזי המכירות של העסק, רק אם תדעו כיצד לבלוט מעל שאר המתחרים בכנס.
במידה ויצא לכם לבקר בכנסים או אירועים עסקיים שכאלו לבטח שמתם לב שמרבית המשתתפים מציעים כל מיני מוצרים לעוברים והשבים, החל מסוכריות, עוגיות ועד מרצ'נדייז שיווקיים כגון: עטים, שקיות הנושאות את לוגו החברה וכדומה.


בחירת מוצר שבעזרתו תנסו למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי בכנסים צריכה להיות רלוונטית ומעל הכול, ייחודית ומקורית, שכן ישנם עוד בתי עסק, מתחרים באותו מתחם שסביר להניח יחשבו על רעיון דומה, אז על מנת לסייע לכם למשוך את תשומת לב הבאים לכנסים הללו רכזנו עבורכם כמה רעיונות שיסייעו לכם להתבלט מעל המתחרים.

 

צבעו את העסק בתמונות ייחודיות

בכנסים שכאלה ישנם לא מעט עמדות של עשרות בתי עסק שנלחמים על תשומת ליבם של באי הכנס ועל מנת שייגשו אל עמדתכם לקחת את אותו מוצר פרסום שהשקעתם את מיטב כספכם עליכם למשוך את עיניהם של הקהל, בכדי להגיע לאינטראקציה הרצויה תוכלו להשתמש בכמה אלמנטים שיווקים:

  • מתקני תצוגה (רולאפים) - רול-אפ הוא בעקרון שלט פרסומי המורכב מבסיס מתכת המכיל פוסטר מגולגל הניתן לפריסה על גבי מוט מתכתי, הפוסטר מצופה אילומינציה המבטיח את עמידותו.                        
  • הדפסת תמונות על קנבס - במידה ויש לעסק שלכם לוגו מעוצב וייחודי או אפילו אם תרצו להראות בכנס תמונה של בית העסק על מנת לתת נופך אישי לעמדתכם בכנס, ניתן להדפיס את התמונה על גבי בד קנבס עם ציפוי לכה איכותי, דבר שללא ספק ימשוך את תשומת הלב ויבליט אתכם מעל שאר המתחרים.

בחירת המוצר הפרסומי לעסק שלכם

כאשר אתם נגשים לבחור את המוצר הפרסומי אותו תרצו לתת בכנסים חשוב מאוד לנסות להבין את מהות הכנס או האירוע.
במידה ואתם לוקחים חלק בכנס עסקי נסו לבחור מוצרים שיהיו שימושיים לקהל היעד לדוגמא:

במידה והעסק שלכם הוא בעל אופי טכנולוגי או בעל הקשר לתחום ההיי טק ניתן לבחור ממגוון הרעיונות הבאים:

ישנם לא מעט רעיונות מקוריים ומגוון רב של מוצרים שניתן לשלב עליהם לוגו העסק שלכם ובכך למתג את עצמכם בצורה המושכת והמקורית ביותר ולהיות אלו שיקבלו את מירב תשומת הלב בכנסים עסקיים או אירועים שבהם תיקחו חלק.