מוצרי פרסום וקידום מכירות

שיטות פרסום וקידום מכירות באירועים

מה אנחנו, כבעלי עסקים, עושים במקום שמכונסים בו אנשים רבים? מתכננים מבעוד מועד את האופן שבו נוכל לחשוף את המוצר או את השירות שלנו בפניהם במגוון אמצעים חזותיים וקוליים. זה לא קל, אבל זה מאתגר.

 

במקום שבו אנשים חשופים למגוון גירויים, חשוב לתכנן כיצד לבדל את עצמכם, כיצד ליצור יתרון יחסי, כיצד להיראות בעיני העוברים והשבים (אשר רצוי ומומלץ להידרש אל כל אחד ואחת מהם כאל לקוחות פוטנציאליים) באופן שבו הם ישתהו נוכח המסר השיווקי שלכם בשל הסקרנות שהוא יגרה בהם, העניין שהוא יעורר בהם, המענה שיש במסר השיווקי שלכם לצרוך או לציפייה שלהם, לרצון או לחלום. משהו שייתן להם ערך מוסף, ייחודי, חדשני.

 

מוצרי קידום מכירות רבים עשויים לעשות את העבודה השיווקית שלכם, קל וחומר כאשר הם ממותגים ונושאים את הלוגו שלכם: חולצות ומוצרי טקסטיל שונים, כוסות ומחזיקי מפתחות ממותגים, מגנטים לאירועים, מוצרי נייר שונים, דיסק און קי ממותג, פד לעכבר, גאדג'טים שונים לטלפונים סלולאריים ועוד.

 

יופי מוכר

האמת אינה חייבת להיאמר אבל  רצוי ומומלץ לא להתכחש לה, לא להתעלם ממנה ולא לטשטש אותה: יופי מוכר. העמידו דוכן מכירות והציבו בו דיילות מכירה יפות, לבושות חולצות עם הלוגו שלכם. מגנטים לאירועים כבר כתבנו? הבנות ימגנטו אליהן את עיני העוברים והשבים באירוע.

 

גם אם האירוע אינו מוגדר כאירוע מכירה- חשוב לנצל אותו כפלטפורמה שיווקית ולמצות בה את הפוטנציאל המכירתי שלכם. ייתכן כי המוצרים שלכם לא יביאו לתוצאה מיידית; ייתכן כי לא תבחינו בתועלתם לאלתר, אבל אין ספק כי בכך תזרעו את זרעי העתיד הוורוד של העסק שלכם. ניצול האירוע לקידום מכירות הוא בבחינת פקיחת עיניים לצורך מבט לטווח רחוק.
המוצרים הקטנים הם מזכרת מכם. מי שיקבל אותם לא יוכל לשכוח אתכם כי המוצרים יזכירו לו.

 

חשיפה בדוכנים

דוכני מכירות עשויים לקדם את החשיפה וממילא את המכירה. על מנת לתת טעימה קטנה מהמוצרים שלכם אתם יכולים להציע דוגמיות וטעימות (אם מדובר בעסק בנושא מזון), לחלק עלונים, ברושורים, כרטיסי ביקור, מגנטים, וכל חומר שייתן לאנשים מידע על אודותיכם. מומלץ לנצל את נטייתם של רבים להמר, לכן הכריזו על הגרלה ועל פרסים לזוכים.  התועלת עשויה להצדיק את העלות, מה גם שאין הכרח להוציא סכום גדול.

 

ידועה אמרתו של מי שמכונה "נביא התקשורת" מרשל מקלוהן שקבע כי "המדיום הוא המסר". חשוב להפגין נוכחות. חשוב להיראות מעוצבים, ממותגים, ברורים, בהירים, כאשר הלקוח הפוטנציאלי – כל מי שעובר ושב באירוע ונחשף אליכם – יודע מה יש לכם להציע, מה התועלת שתצמח לו מרכישת המוצר או השירות שלכם.

 

אף שהאינטרנט הפך זה מכבר לזירת העסקים הגדולה והאינטנסיבית ביותר, אין להקל ראש בחשיבות ובתועלת שעשויה לצמוח לכם, כבעלי עסקים, מהשתתפות באירועים ומחשיפת המוצר או השירות שלכם למשתתפים הרבים בו באמצעות מגוון אמצעים חזותיים.