הפקות דפוס

עיצוב גרפי למיתוג העסק

מעשה בשתי אחיות... האחת, שמה מיתוג והשנייה שמה גרפיקה. שתי אחיות, הראשונה בעלת פיתוח גבוה ורעותה, בעלת כשרון חזותי פנומנאלי, אשר יצרו קונספט חדש בעולם שירות האון-ליין והאוף-ליין המודרני, אשר נקרא שילוב עיצוב גרפי, בתחום המיתוג והעיצוב העסקי. היכולת להעביר רעיון ו/או אווירה ללקוחות הישירים הפכה לאקט שיווקי שהוכיח את עצמו וממשיך להוכיח את עצמו בשנים האחרונות. פסיכולוגיה בשקל? נסו קצת יותר שקלים...

היכולת ליצור אלמנט שיווקי מרגע כניסת הלקוח הקיים או הפוטנציאלי אל העסק מתחיל באווירה ובעיצוב הכללי, בארגון האפשרות ליצור סקרנות וטיול בעסק, בשל האלמנט החזותי, ישפיע באופן משמעותי על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח - באופן מוכח וודאי!

 

חשיבות "הלבשת" משרדי גרפיקה ומיתוג

עיצוב משרדי גרפיקה שקול בעיננו כהלבשה אופנתית וצו אופנתי לכל דבר, התאמת אופי העיצוב לאופי המשרד במיוחד כאשר מדובר במשרדים שעוסקים בתחום העיצוב הגרפי והמיתוג מחויבים לעמוד בסטנדרטים שהם עצמם מציבים, ולהניח את אבני היסוד של העיצוב בו הם מאמינים ובהשראתו הקימו את המשרד.

 

עיצוב משרד גרפיקה בסגנון מערכת עיתונאית

עיצוב באמצעות מיתוג וסגנון מיוחד הם בין המשתנים המשפיעים ביותר על קו החשיבה של הלקוח. למשל סגנון מערכת עיתונאית אותנטית תהיה נוסטלגית מצד אחד ותייצר תחושה של "באאז" ופעלתנות מצד שני. עיצוב במראה ייחודי של משרד שעובד מהווה השפעה גם על העובדים וגם על המבקרים בו.

 

עיצוב משרד בסגנון "אופנה עילית"

מלבישים את המשרד ביוקרתיות - כי לא רק למלתחה הפרטית שלנו מגיע.
יצירת סגנון וסטייל ייחודי במשרד מאפשר לכולנו ליצור חווית שירות וחווית עבודה אחרת. מיתוג משרדים הן מבחינת שייכות והן מבחינת העיצוב עצמו הוא אלמנט שיווקי לכל דבר, אשר חייב לקבל את תביעת האופי המתאימה לו. עיצוב משרדי מיתוג בסגנונות שונים לעומת הבנאליים, למשל בסגנון עיצוב בית אופנה למותגים – תיצור סקרנות ורצון לגלות רבדים נוספים מצד המתבונן.

 

ציוד משרדי ממותג – אלוהי המיתוג נמצאים בפרטים הקטנים

שילוב הלוגו, הסיסמאות והגדרת שייכות המשרד נמצא בפרטים הקטנים ביותר. חשוב מאוד לייצר את אותה שייכות על הפרטים הקטנים ביותר, אשר עשויים לעזוב את המשרד יחד עם הלקוח כמו עטים, פתקיות, פתקיות תזכורת, מחברות, עפרונות ושאר פריטים קטנים שקל מאוד להרים ולקחת בלי לשים לב או אפילו להעניק בתור מחווה נעימה ללקוח – מיתוג זה אינו יקר או דורש תקציב גבוה אבל יתרום להישארות העסק/המשרד שלכם בתודעת הלקוח בכל עת שירים את העט הממותג שלכם או שיבוא לכתוב בפתקים עם לוגו העסק שלכם.
שילוב כוחות של שתי האחיות הללו, מיתוג וגרפיקה, יולידו מותג מנצח בכל עסק בעת יצירת יחסי גומלין ושיתוף פעולה חכמה של שתיהן יחד.