מוצרי פרסום וקידום מכירות

עזרים למיתוג ופרסום העסק

פרסום עסק בכלל ומיתוגו בפרט נעשים תוך שימוש מושכל במגוון אמצעים ודרכים. לוגו של עסק או חברה מהווה את הציר המרכזי של המיתוג והפרסום, מעין חוט שני השזור בכל האמצעים, הפרסומים, המוצרים של החברה.

 

מוצרי פרסום וקידום מכירות של העסק מהווים מכלול של אמצעים המשמשים למיתוגו באופנים שונים. כאשר החברה מציגה את שירותיה ומוצריה השונים בכנס, בתערוכה, ביריד, ובכל פגישה עסקית היא לא יכולה להרשות לעצמה להסתפק רק בחשיפה ויזואלית- מרשימה ככל שתהיה- של מוצריה אלא להניע את מי שנחשפים אליהם לרכוש את מוצריה ובכך להיהפך מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל.

 

באמצעות אביזרים קטנים, שמוענקים למתעניינים כחלק מהניסיון להתקבע בתודעתם כמי שמספקים את המוצר החיוני, ניתן להשיג את המטרה המבוקשת: בפעם הבאה שתתקשרו אל מי שקיבל מכם שי סמלי צנוע, הוא יידע, סביר להניח, במי ובמה מדובר.

 

יש פריטים רבים העשויים לסייע לפרסום העסק או החברה ולמיתוגם: תג מזוודה מסיליקון, עם הבלטה תלת מימד שעליה מוטבע הלוגו שלכם, מחשבון שקוף, זרוע לטלפון נייד, פנס נטען ב-USB, מעמד שולחני לסמארטפון (כך, הלוגו שלכם מונח באופן קבוע על שולחן העבודה של המקבל אותו והוא לא יכול לשכוח אתכם כי התזכורת תמיד לנגד עיניו...), מחשבון בצורת כרטיס, לוח שנה עם שעון שקוף, מחזיק מפתחות צורני, מאוורר ממותג ועוד.

 

חשוב לציין, כי  שימוש בעזרים ובמוצרים לפרסום הם רק חלק מאסטרטגיה כללית לפרסום ולמיתוג. ביסוד אסטרטגיה זו מונחת ההנחה כי יש קשר ישיר בין אופן השיווק ובין תהליך המיתוג. חשוב שהשימוש באמצעי הפרסום השונים ייעשה באופן המשרת את הקשר הזה ותורם לחיזוקו.

 

עזרים לפרסום ולמיתוג אמורים לעורר מודעות, סקרנות, עניין. עצם קבלתם יוצרת אצל מי שמקבל אותם יחס רגשי כלפי מי שנותן אותם. כספקי שירות או מוצר יש לכם ביד קצה חוט שניתן להמשיך לעבוד אתו...

שימוש בסרטוני תדמית מהווה אחד מאמצעי הפרסום  והמיתוג היותר אפקטיביים, מאחר שהיא ממחישה אל מי שנחשף אליהם את מהות המוצר בכלל ואת אופן השימוש בו והתועלות הגלומות בו בפרט.

אחד מאמצעי הפרסום היותר יעילים והיותר עצמתיים הוא טאבלט איכותי ( מצוי במסך מגע, מבוסס גרסת אנדרואיד חדשה ועדכנית, בעלת רזולוציה מצוינת המשפרת את הנראות ומשפרת את הביצועים).

 

אם וכאשר נציג שיקוו או מכירות של חברה נפגש עם משקיעים או לקוחות פוטנציאליים הוא יכול להציג בפניהם מצגת או סרטון על אודות החברה. הטאבלט המשוכלל כולל מצלמה משוכללת שמאפשרת צילום וידאו וסטילס באיכות מצוינת.

אין ספק כי עזרים למיתוג ופרסום מגבירים את החשיפה ויוצרים אצל מי שנחשף אליהם ומקבל אחד או אחדים מהם כצ'ופר יתרון יחסי על המתחרים. עם זאת ברור כי השימוש בהם צריך להיעשות באופן מידתי, מושכל, מתוך הבנה כי מדובר רק בשלב הראשון. עם הזמן, ניתן להוסיף על אלה הפקות דפוס (חוברות, ברושורים, פליירים ועוד- כולם נושאים את לוגו החברה ובמידה שיש- גם, כמובן, את הסלוגן שלה) שאף בהם ניתן להסתייע כחלק ממאמצי ההחדרה של המותג לשוק.