מאמרים

מתקני תצוגה ככלי לקידום ושיווק

גאדג'טים כמתנותכל חברה משווקת את עצמה בדרכים רבות. אחת מאותם דרכים היא באמצעות מתנות עליהם מופיע לוגו החברה או הסלוגן. רוב החברות מעניקות מתנות אלו ללקוחותיה ולעובדים שלה מדי חג או אירוע מיוחד. הדגש תמיד יהיה על מתנות פונקציונאליות עם נראות אטרקטיבית. בצורה זו העובדים או הלקוחות יחשפו את המוצר ושם החברה כל אימת שהם משתמשים באותו מוצר. מדי שנה קיימת דילמה באשר למתנות אשר כדאי לקנות ולהעניק ללקוחות ולעובדים. בשנים האחרונות גאדג'טים שונים הם הבחירה המועדפת של רוב החברות.

 

למרות ההשתלטות של העולם הדיגיטלי על חיינו, עדיין ניתן לומר בבטחה שאנשים "אוכלים עם העיניים". כלומר, הדעה שלהם על בית עסק או שירות מסוים יכולים להתבסס במידה רבה על מראה עיניים. ויש לכם את הכלים לתעל "מראה עיניים" זה באמצעים שונים. אחד מהפופולאריים בניהם – מתקני תצוגה. מדובר בחומרים פרסומיים מאוד ספציפיים שאתם ממקמים בתוך המשרדים שלכם, ליצירת הרושם הרצוי והדרוש על כל אדם שבה לבקר אצלכם. במילים אחרות, כל המידע שחשוב ללקוח הפוטנציאלי לדעת על השירות שלכם, עוד לפני שהוא החליט האם כדאי, או לא כדאי להתעסק אתכם.

 

מה צריך להופיע על מתקני תצוגה

 

על מנת ליצור מתקני תצוגה שיביאו הצלחה ענקית לעסק שלכם, חשוב מאוד ליצור תמהיל מושלם של טקסט ואלמנטים וויזואליים. כך, באמצעות תמונות וטקסטים שמשדרים בצורה אטרקטיבית, אמיתית ומותאמת את המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, תוכלו ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר שאפשר.

 

לפיכך, על מנת להשיג את כל המטרות המוצהרות וגם החבויות וההכרחיות לשם קידום כל בית עסק, חשוב מאוד לגבש מראש את הרעיון שאתם מעוניינים להעביר באמצעות העסק שלכם, ובהמשך ישיר, גם במתקני התצוגה שתעמידו למטרות פרסומיות.

 

פרטי חובה שיש להציב בתוך מתקני התצוגה:

 

  • שם מלא ולוג
  • סלוגן
  • תיאור ברור של מה נותן העסק
  • למי מתאימים השירותים או המוצרים שאתם מספקים
  • אלמנטים גרפיים חזקים שמעוררים אך ורק תגובה חיובית.

 

מיקום – זה שם המשחק

 

מלבד התוכן, ישנה חשיבות גבוהה מאוד גם למקום שבו אתם מציבים את המתקנים. כך, מומלץ ליצור פיזור הומוגני בין החלקים השונים של המשרד, וגם מבחוץ, משום שמטרתם של מתקני תצוגה הינה גם למשוך קונים פוטנציאליים שעוד לא יודעים על קיומכם. פיזור של תכנים שמשלימים זה את זה בצורה הרמונית ומובנת לכל צופה תאפשר לכם להיות מובנים עבור האנשים שבאו לראות אתכם ואת מה שאתם עושים. לכן, נסו לראות את החומרים שאתם מציגים מהצד, כאילו אתם מגיעים לראשונה, לא יודעים שום דבר על המקום. ועל בסיס רעיון זה, תציבו את מתקני התצוגה בצורה שתציג אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

שימושים נוספים של מתקני תצוגה

 

חשוב לציין שאמצעי הפרסום מתקני תצוגה הינו נייד וניתן להיעזר בו לא רק באופן יומיומי במשרד. אחד השימושים הנפוצים ביותר – הצגת בית העסק במסגרת תערוכות או אירועים פתוחים הקשורים לתחום הפעילות שלכם. גם כאן, כל הדרישות והמאפיינים שתיארנו לפני כן כהכרחיים למתקני התצוגה – כל אלה משרתים אתכם נאמנה ויכולים לספק לכם לא מעט לקוחות חדשים, פעילים ואיכותיים, כאלה שיעזרו לקדם את העסק קדימה וליצור עבודה ורווחים הדרושים לשם המשך התפתחות העסק. שיווק באמצעות מתקני תצוגה הינו מאפיין חשוב ביותר בתהליך הפרסום שלכם, ויש להקדיש לו את תשומת הלב הראויה.

  •