מתנות ממותגות ומיוחדות לחג פסח

מתנה לעובדים לפסח – בנאלי OUT, מרגש ומיוחד IN

מתנה לעובדים לפסח – בנאלי OUT, מרגש ומיוחד INפסח הוא חג המזוהה יותר מכל חד אחר עם הענקת מתנות וקבלתן. מתנה לא חייבת להיות גדולה ויקרה. יש מתנות קטנות ופשוטות, מקוריות ויצירתיות המרגשות לא פחות, אולי אף יותר מאשר מתנות גדולות.

 

איך בוחרים מתנות לעובדים שהן גם מרגשות וגם מיוחדות?

  1. על מנת למקסם את הפוטנציאל הגלום במתנה, כאשר ועד עובדים, שהוא נציגה של ההנהלה בקרב העובדים ומהווה את החוליה המחברת והמקשרת בינהם, מופקד על בחירתה- הוא יכול לנצל את חג הפסח להענקת מתנה שיש לה ערך מוסף: מתנה עם לוגו של החברה.  ללוגו יש חשיבות גלויה וסמויה. הוא מחזק את הקשר וממילא גם את המחויבות ההדדית בין החברה לעובדיה. 
  2. מתנה שימושית. ניתן לבחור מגנטים, מעמדים שולחניים, גאג'טים שונים, עטים עם הקדשה, פנסי כיס, עכבר אלחוטי מואר, דיסק און קי וכל אלה ממותגים במיתוג החברה. מתנה קטנה עם ערך מוסף גדול היא מתנה שניצבת כל העת לנגד עיני מי שמקבל אותה וכל מי ששוהה בסביבתו.
  3. כאשר חברה מעניקה מתנה אחידה לכל העובדים, ניתן לשדרג אותה ולהעצים את האפקט שלה על ידי התייחסות אישית, לדוגמה: לצרף כרטיס ברכה עם שמו של המקבל.
  4. על מנת לקלוע פחות או יותר אל טעמם של מקבלי המתנה, רצוי לבחור סוגים אחדים של מתנות ולייעד אותן, בהכירכם את העובדים, לפי גילאים או קטגוריה מבדלת אחרת
  5. עובדים ייהנו ממתנות שימושיות. עבור החברה המעניקה יש במתנות ניצול פלטפורמה לגיטימית לשיווק ולמיתוג. בהנחה שלכולם יש סמארטפונים ומחשבים- אביזרים נלווים כגון כיסויים ומפצלי USB, מעמדים שולחניים, אוזניות,

כאשר חברה מעניקה מתנה ממותגת, צבועה בצבעיה, הכוללת לוגו שלה ואולי גם סלוגן, היא שולחת בכך את לחמה על פני המים. לא רק מי שמקבל את המתנה, הנמנה עם עובדיה, נהנה ממנו. המתנה עשויה להיחשף לעיניהם של אנשים רבים ובכך ליידע אותם על אודות החברה והמוצר או השירות שלה. גם כאשר מחשבה זו- לגיטימית בהחלט, כאמור- מונחת ביסוד הענקת המתנה, היא אינה גורעת דב מהאפקט המקורי והבסיסי של הענקתה- רצון להוקיר את העובדים ולהעריכם במועד חגיגי רשמי, שבו מקובל לעשות זאת.

מתנה ממותגת היא מתנה לכל דבר עם ערך מוסף שיווקי. כאשר מצרפים אליה דבר מה נוסף, פרח והקדשה אישית, מחזקים ומעצימים את האפקט הרגשי שגלום בה.