מאמרים

מוצרי פרסום כמקדמי מכירות

מוצרי פרסום כמקדמי מכירותהנחת העבודה של בעלי עסקים שחושבים שיווק ורואים בו את חזות הכול היא שכל מקום מתאים לשיווק, כל פלטפורמה מתאימה לשיווק, כל מוצר וכל שירות מתאימים לשיווק. חברה הרוצה להפיץ עצמה בכל מקום ובכל זמן עשויה למצוא אין-ספור פתרונות יצירתיים לחשיפתה, לשיווקה, למיתוגה ולהעצמתה.


לבד מהתועלת העצומה הגלומה בנוכחות בולטת ברשת האינטרנט ובסלולאר, על הפלטפורמות והממשקים השונים בהם משתמשים, בתהליך בניית אתרים רספונסיביים וחכמים הכוללים את אפיון מטרות העסק, קידום ושיווק, יש חשיבות והשפעה גם על ערוצי שיווק לא וירטואליים.


בין שאתם מתקשרים עם לקוחות פנים אל פנים, בין אם אתם נחשפים ומציגים את המוצרים או את השירותים שלכם בכנסים, בוועידות, בתערוכות, בפסטיבלים, בירידים ובכל מסגרת רבת משתתפים אחרת - תוכלו להעניק מתנה קטנה אשר המקבל אותה יופתע ואולי אף יתרגש אבל הערך המוסף שלה יהיה, בעצם, הערך החשוב והמהותי ביותר עבורכם: הם יזכרו אתכם. המוצר הקטן, השעשועי, הצעצועי, יזכיר ללקוחות שלכם אתכם מדי יום, ואולי כל היום.


כל פיתוח מוצר פרסומי עשוי להיות בבחינת מקדם מכירות, כל שהוא נושא את הלוגו שלכם ואת פרטי העסק הרלוונטיים למי שעשויים לחפש אתכם ולהיות לקוחותיכם: תג למזוודה, מחשבון, פנס נטען, זרוע לטלפון נייד, מחזיק ניירות ועטים, מעמד שולחני לסמארטפון, דיסק און קי, לוח שנה משולב ביומן ועוד.

 

הגודל כן קובע

בפרסום חוצות יש יתרון לגודל. אחד מהמוצרים היותר אפקטיביים להבליט ולמתג אתכם הוא שימוש באמצעי פרסומי רב תועלת - מתנפחים לקד"מ. מתנפחים בצורות, בדגמים, בגדלים ולשימושים שונים כגון: בובות ניידות, פרסום על גג רכבים, מתחמים ונקודות מחירה, שערי כניסה ועוד - כולם מוצרים צבעוניים, ססגוניים, שניתן להבליט בהם את שם החברה, את הלוגו שלה ואת המוצרים והשירותים השונים שהיא מעניקה.


מתנפחים לקד"ם מהווים מנוף שיווקי רב עצמה. הם בולטים בשטח ובנפח. הם ממקדים את העין בהם. באירועים המוניים כגון: צמתים ראשיים, אתרי בנייה, מרוצים שונים בפרט ואירועי ספורט בכלל,  תערוכות, בחירות, השקות שונות ועוד, מי שמוצג ונחשף באמצעות מתנפחים זוכה ליתרון יחסי על פני המתחרים, ודאי על אלה שנעדרים מהמקום.
המתנפחים קלים לנשיאה, לניוד, להתקנה ולפירוק. המעצבים המקוריים והיצירתיים של החברה יסייעו לכם לעצב מתנפחים עם LOOK שיווקי משכנע ומנצח.

 

צ'ופר קטן - השפעה גדולה

אם אתם משתמשים במתנפחים לקידום מכירות, אתם יכולים להמשיך ולמנף את החשיפה של אנשים אליכם באופן שיגביר את הסיכוי להניעם לפעולה ולהיהפך ללקוחותיכם על ידי הענקת צ'ופר קטן (תרתי משמע) מוצר פרסומי, שאף הוא נושא את הלוגו שלכם, כגון: דיסק און קי, מחזיק מפתחות, מגנט, פנס, חולץ פקקים, נרתיק לכרטיס אשראי, עכבר למחשב ועוד.
אין ספק כי מוצרי פרסום, גדולים כקטנים, הם מקדמי מכירות אפקטיביים. ככל שהמוצר שלכם יהיה בשימוש תכוף יותר, יומיומי, כך יגבר הסיכוי כי לא תמושו מעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הם לא יוכלו ואולי אף לא ירצו – כי לא תהיה להם כל סיבה לכך - להפסיק להסתכל עליכם.