מתנות ממותגות לכנסים וללקוחות

מדוע חשוב להעניק מתנות ללקוחות

מדוע חשוב להעניק מתנות ללקוחותמדוע חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות? וכיצד מתנות מסייעות לכם לעשות זאת? אם עוד לא עשיתם זאת עד היום, לפניכם כל הסיבות עבורן כדאי לכם להתחיל לשלוח מתנות לקליינטים שלכם.
ישנן דרכים רבות לשמור על היחסים הטובים עם הלקוחות שלכם אולם אין ספק שמתנות נמצאות במקום הראשון. על ידי הענקת מתנות הנכם משדרים ללקוחות כי הם בעלי חשיבות, באפשרותכם להביע הערכה ולהעביר מסר חשוב. לכן מלבד שמירה על קשר באמצעות שליחת מייל או הודעת וואטסאפ, כדי לשמור על יחסים טובים, עליכם לשלוח ללקוחותיכם מתנות אחת לתקופה, גם אם מדובר יהיה במתנה סמלית.


הענקת מתנות: מדוע זו פעולה חשובה?


חלקות מתנות לקליינטים של החברה זו פעולה אשר נמצאת בשנים האחרונות במגמת עלייה וכיום יותר ויותר חברות נוהגות לעשות כן. לחלוקת מתנות ישנם יתרונות רבים מהם לא ניתן להתעלם, הן מתפרשות כמחווה של רצון טוב מצד העסק, מציגות אותו כמקצוען, משפרות את התדמית שלו במידה משמעותית ומראות ללקוחות כי הנכם מעריכים את שיתוף הפעולה עמם ואת היחסים העסקיים שהם חולקים אתכם.


מי לא אוהב לקבל מתנות?


ישנן סיבות רבות להענקת מתנות אולם אחת הסיבות העיקריות היא פשוטה להפליא: אין אדם שלא אוהב לקבל מתנות, הדבר טבוע בנו מאז שאנו ילדים. חלוקת מתנות מראה ללקוחות שאתם מעריכים את פנייתם ואת העובדה שבזכותם העסק שלכם פעיל. טיפ קטן ממומחים: אם אתם בוחרים לחלק מתנות חשוב לוודא שאתם בוחרים במתנה איכותית ובעלת תועלת ללקוחות, היות ומתנות כאלו יהיו יותר מוערכות במידה משמעותית.


קידום ומיתוג העסק


סיבה נוספת ולא פחות חשובה להענקת מתנות היא קידום המותג שלכם. למרות שזו לא אמורה להיות הסיבה העיקרית, אם כבר נותנים מתנה מומלץ ורצוי שהמתנה תכלול את שם המותג, הלוגו שלו או את צבעיו ובכך תשרת גם את האינטרסים שלכם ותקשר בין המותג שלכם לבין המתנה שנשלחה. אפשר לכלול גם הקדשה על מנת להוסיף טאץ' אישי. בכל מקרה, שליחת מתנה תקדם את תדמית המותג ותיצור את הרושם שמדובר בעסק ששם על נס מערכות יחסים, קשרים בין אישיים תוך שמעניק יחס אישי וחם ללקוחותיו.


גישור על פערים


חלוקת מתנות ללקוחות מסייעת לכם לגרום ללקוחות להרגיש כי אתם קרובים אליהם גם אם יש ביניכם מרחק גיאוגרפי. בעזרת המתנות אתם יכולים להראות ללקוחות כי אתם חושבים עליהם וכי המרחק אינו מהווה מכשול וישנן דרכים לגשר על פערים מסוג אלו. אף יותר מכך, על ידי מחווה ידידותית כמו מתנות תוכלו לחמם את ליבם של הלקוחות ולגרום להם להיזכר בעסק שלכם עם חיוך על הפנים.


שמירה על קשר ופתיחת קווי תקשורת


עוד סיבה לא פחות חשובה להענקת מתנות היא שמירה על ערוצי התקשורת פתוחים. כאשר אתם שולחים מתנה ללקוחות אתם יוצרים עמם קשר בלתי אמצעי ופותחים ביניכם וביניהם את קווי התקשורת. כשהמתנה מונחת להם על השולחן למשך שבוע, שבועיים, חודש או אף שנים אתם בעצם מבטיחים שהעסק שלכם יישאר בתודעתם ואף יהיה מול עיניהם תמיד.


יצירת בידול מעסקים אחרים


בעולם העסקים אין ספק כי יש לעסק שלכם מתחרים. בעזרת שליחת מתנות אתם יכולים לבדל את העסק שלכם ואף להוציא אותו מהתחרות. המתנה תבסס את מעמדכם אצל הלקוחות ותסייע להם לראות את היתרונות שלכם ביחס לעסקים אחרים. במקרה הטוב באמצעות המתנה תוכלו להדגיש את הסיבה שעבורה על הלקוחות להפוך לשותפים שלכם לדרך וכך להשאיר אבק לעסקים אחרים באותו התחום.


טיפ לסיום: איך עושים זאת נכון?


מתנות ללקוחות הן אלו שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש טוב. כדי לעשות זאת נכון עליכם לשים דגש על האינטרסים שלהם ולבחור מתנות אשר יתנו להם בדיוק את הפתרון לו הם זקוקים. כך למשל אם הלוקחות שלכם אוהבים להתעסק בספורט מומלץ ורצוי לקנות להם מתנות אשר מתקשרים לעולם זה וכיוצא בכך. ככל שתשקיעו מחשבה במתנה שאתם בוחרים ולא תחלקו מתנות כלאחר יד, כך הלקוחות יעריכו יותר את השי שיקבלו ויותר מכך, יהיו מלאי הערכה לעסק שלכם.
במגנטיקס אנו מעמידים לרשותכם שפע של מתנות מקוריות ומתקדמות אותן תוכלו להעניק ללקוחות וכך לשפר את היחסים שלכם עמם, לקדם את העסק ולהבליט את היתרונות שלכם על פני עסקים אחרים. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם לבחור את הפתרונות המתאימים.