מוצרי פרסום וקידום מכירות

כיצד מוצרי קד"מ תורמים להוספת לקוחות ולהגדלת מכירות

לא אחת, דווקא דברים קטנים עושים הבדל גדול...  מוצרי קד"מ הם מוצרי פרסום. מוצרים שונים ובהם: תגים למזוודה, מחשבונים, פנסים נטענים, זרוע לטלפון נייד, מעמד שולחני לסמארפונים, מאוורר אישי, דיק און קי, כוס אישית ועוד- מוצרים ממותגים בלוגו של עסקים וחברות מהווים תשומות-לב ומתנות קטנות בעלות ערך שיווקי אפקטיבי ביותר.

 

מוצרי פרסום שונים, המוענקים בתזכורת וכמזכרת, כאות תודה והוקרה עם קריצה שיווקית בלתי מוסתרת, מהווים, אכן, אפיק שיווקי עצמתי. כאשר מוצרי קד"מ ניצבים כל העת לנגד עיני  מי שקיבל אותם מאתנו, אנחנו מצויים באופן קבוע בזיכרונו ובתודעתו. אל המוצר הממותג שמונח אצלו  נחשפים גם, כצפוי וכמשוער, אנשים רבים נוספים  הקשורים עמו בקשר עסקי או חברתי כשהם פוקדים את משרדו.

 

אפקטיבי, דקורטיבי, אטרקטיבי או, בקיצור - אולטימטיבי

מוצרי פרסום שונים קטנים, חלקם ניתנים לאחסון בתוך כיס של פולדר, מחזקים ומעצימים את האפקט של המותג: עכבר אלחוטי, דיסק און קי, מעמד שולחני עם מטען אוניברסאלי המתאים לכל סוגי הסמארפוטנים, לוח שנה דיגיטאלי ועוד, מהווים מוצרי קד"מ שימושיים בד בבד עם היותם מתנה קטנה.

 

שימוש במוצרי פרסום מקובל ולגיטימי בכנסים ובתערוכות. משווקיהן של חברות שונות נשאים עמם לכל מקום שאליו הם נוסעים מגוון מוצרים לקידום מכירות. זה גימיק שיווקי, אשר לא אחת מתבררת התועלת שלו. יש מוצרים מלהיבים שיוצרים עניין גם אצל מי שלכאורה לא קשורים כלל ועיקר עם החברה ומוצריה אבל כאשר הם נחשפים אל מוצרי קד"מ ופרסום שלה הם מגלים בה עניין. גם הם רוצים. היכן ניתן להשיג?

 

הענקת מוצרי פרסום לספקים וללקוחות קיימים (כאות להוקרתם וכאקט לשימורם)  וללקוחות פוטנציאליים (בבחינת 'שלח לחמך') בכנסים, בתערוכות ובוועידות וגם כאמצעי  ליצירת עניין ולהיכרות ראשונית מוכחת, לא אחת, כדרך פשוטה ואפקטיבית למשיכת לקוחות חדשים ובתוך כך- להגדלת מכירות.

 

הרגש כערך מוסף

מתנה שהיא, בעצם, גימיק שיווקי עשויה לפרוט על נימי הרגש. כאשר אנחנו נותנים מוצר חביב אנחנו לא רק משווקים בכך את המותג שלנו, אנחנו נותנים משהו מעצמנו.  מי שמקבל מאתנו את המוצר חש כלפינו, גם אם לא יבטא זאת במפורש, באופן מילולי, תודה והוקרה.

 

השימוש במוצרי קד"מ הוא רק אחד מאפיקי השיווק - ודאי לא הראשי שלהם, אבל כאשר הוא מצטרף אל שורה של אמצעים יש בו כדי להוות ערך מוסף חשוב ואפקטיבי ביותר. כאשר אנשים מקבלים מתנות קטנות, גם אם סמליות, הם ודאי יודעים להעריך ולהוקיר את מי שמעניק  להם אותן. בעלי עסקים וחברות המשכילים להבין את חשיבותו של מה שמכונה "הגורם האנושי" ממחישים בעצם הענקת מוצרי פרסום כחלק מתהליך יצירת חשיפה שלהם או העמקתה את היות המוצר הגימיקי חלק לגיטימי מהרצון לשאת חן בעיני המקבל.