מאמרים

חשיבות מוצרי פרסום לעסק

חשיבות מוצרי פרסום לעסקבשנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות למוצרי הפרסום לעסקים, כל בעל עסק רוצה שיראו את שם החברה או המותג בכמה שיותר מקומות ו"על הדרך" לשמר את הלקוחות והעובדים שלו ומוצרי הפרסום בהחלט עושים את העבודה.


תפקידם וחשיבותם של מוצרי הפרסום


מוצרי פרסום הם מתנות שניתנות ללקוחות או העובדים ע"י מקום עבודתם ויש להם שתי מטרות עיקריות:

  • שימור העובדים והלקוחות באופן ייחודי ומקורי
  • פרסום המותג וקידום מכירות.

הלקוחות והעובדים שמחים על המתנות שקיבלו ואתם מקבלים פרסום כי שם המותג או החברה שלכם נמצא על המתנה שהם קיבלו ומשתמשים בה.  על אילו מוצרים מדובר?

  • בקבוק מים ממותג ששומר על חום/קור.
  • אוזניות ורמקולים ממותגים.
  • עכבר למחשב ממותג.
  • דיסק און קי ממותג ועוד.

 

מתי משתמשים במוצרי פרסום?


לא חייבת להיות סיבה מיוחדת להוצאת מוצרי פרסום. אם מדובר במתנות לעובדים אז זה יכול להיות בטיול, יום כיף של המשרד, או אפילו סתם הפתעה לעובדים. כשמדובר בלקוחות, המתנות יחולקו בעיקר כשיש סיבה כמו חגים ומועדים. מוצרי פרסום מחולקים בכנסים שונים ולפעמים במקומות כמו מכללות ניתן לראות שנרשם חדש ללימודים מקבל תיק ממותג או אוזניות ממותגות. גם בעידן האינסטגרם ניתן לשלב את מוצרי הפרסום: לחלק בחינם את המוצר בתנאי שמי שמקבל אותו מעלה תמונה איתו ועושה "האשטאג" של שם המותג או החברה שלכם.
אז הבנו שלמוצרי הפרסום יש חשיבות גדולה בשיווק העסק אבל איך עוד אפשר לפרסם את העסק? שלטים לעסקים יכולים להיות דרך מצוינת לעשות זאת.
שלטים לעסקים מתחלקים לשני סוגים- שלטי פנים ושלטי חוץ. לשניהם חשיבות רבה בפרסום העסק. שילוט חוץ איכותי- כזה שבולט בשטח באמצעות תאורה או תלת מימד, ימשוך לקוחות חדשים אל בית העסק. שילוט פנים נועד להכוונה בתוך העסק או משרדי החברה אך הוא גם מכניס את שם המותג והלוגו לתת מודע של הלקוחות.


איזה סוגים של שלטים קיימים למשרד?


שלטים למשרד הם חלק משילוט פנים. כשמדברים של שלטים למשרד מתכוונים בדרך כלל לשילוט ליד הדלת (מבחוץ) או עליה שעליו כתוב שם המשרד, שלט עם לוגו החברה בקבלה, שלטי הכוונה למקומות כמו שירותים, מעליות, יציאות חירום ועוד. כפי שכבר ציינו, שם המותג והלוגו שנמצאים על השלטים האלה נכנסים לתודעה של הלקוח בלי שבכלל ישים לב וזאת מכיוון שהוא רואה את זה כמובן מאליו שיהיה את לוגו החברה על השלט. את השלטים למשרד (ושלטים לעסק בכלל) ניתן להכין בגדלים שונים ומחומרים שונים כאשר כל חומר נותן מראה שונה למשרד. שלט זכוכית לדוגמה ייתן מראה יותר יוקרתי למשרד לעומת שלט עץ שייתן למקום מראה יותר קלאסי.

לסיכום, מוצרי פרסום הם דרך מצוינת ולא יקרה שעונה על שני צרכים עיקריים: פרסום העסק או המותג והשארת העובדים והלקוחות מרוצים. אם תוסיפו לזה את סוגי השילוט לעסק כמו שלטים למשרד תקבלו שילוב מנצח של שיווק העסק.