מוצרי פרסום וקידום מכירות

התאמת מוצרי קידום מכירות ללקוחות שונים

מוצרי קידום מכירותבעלי חברות ועסקים שונים נוהגים להסתייע במוצרי קידום מכירות בכל עת. גם חגים ומועדים, ועבור רבים בעיקר בהם, כאשר מעניקים מתנות, מנצלים אותן לקידום מכירות ולשיווק עצמי.
מוצרי פרסום ממותגים מעניקים ערך מוסף לכל מתנה. רבים מהם מהווים, כשלעצמם, מתנה יפה, שימושית ומועילה, הן למעניק והן למקבל.


חשוב ונבון לעשות שימוש מושכל במוצרי הקידום ולנצל באופן מיטבי ואפקטיבי את המעמדים השונים שבהם הם ניתנים ללקוחות- אם כמתנות ואם כחלק ממכלול אמצעים שיווקיים.


לדוגמה: כאשר חברה חושפת ומציגה את מוצריה בכנס, ביריד, בוועידה, בתערוכה או בכל מעמד המוני אחר, שבו עשוי להיחשף אליהם ציבור גודל של אנשים, שהם, מבחינת החברה או העסק, לקוחות פוטנציאליים, רצוי לנצל את המקום ולחלק, בין השאר, פולדרים ובתוכם פליירים שבהם מוצע מידע מפורט על אודות החברה או העסק. בכיס פנימי של הפולדר ניתן לכלול גם צ'ופר קטן: מחזיק מפתחות או דיסק און קי ממותג, כרטיס ביקור מגנטי, עט ממותג ועוד.


מוצרי קידום שונים, המוענקים ללקוחות פוטנציאליים מעידים על רצינותה של החברה, על נכונותה להשקיע גם במי שעדיין אינה יודעת דבר על אודותיו. באמצעות מוצרי הקידום הגימיקיים החברה מושכת אליה לקוחות פוטנציאליים, המגלים בה עניין. 


מדובר במוצרים אפקטיביים ביותר, לדוגמה: מחזיק מפתחות ממותג, פנס, מעמד שולחני לסמארטפון או מחשבון בגודל כרטיס אשרי כשהם ממותגים, האפקט שלהם הוא רב: הם חשופים לעין המשתמש בהם ולא רק לעיניו. הם מתקבעים בתודעתו ונשמרים בזיכרונו. מקבל המוצר השיווקי מזהה את מי שהעניק לו אותו כמותג, כספק מוצר או שירות מקצועי, אמין, שהיחס האישי שלו, אשר בא לידי ביטוי בהענקת המוצר, אף הוא ואולי בעיקר הוא נזקף לזכותו.


רגע מתוק בחיים

בואו נעשה רגע RESET ו.. נתחיל מבראשית. תינוק בא לעולם. השמחה רבה. בעוד שמונה ימים תיערך, כמשוער וכצפוי, ברית. אנשים יתכנסו. חשוב לכבד אותם, ניתן להפתיע ולרגש אותם. רוצים דוגמה שבה משלבים במתנות ליולדת את המהנה והטעים עם המועיל ? ניתן להגיש מתנה אכילה – עוגה דמויית תינוק או תינוקת, מארז ביגוד וסבונים לאם ולתינוק, מגבת קפוצ'ון לתינוק, צעצוע לאמבטיה או כל מוצר אחר, שניתן להוסיף אליו גם את כרטיס הביקור שלכם...


מי שחושבים על קידום מכירות יכולים לשלב מידע ומוצרים ממותגים שונים בכל הזדמנות, עסקית ואף חגיגית (עיניכם הקוראות עדות).


חשוב לפלח באופן מדויק את קהל היעד במקום ובזמן שבו אתם מתכוונים להעניק מוצרי קידום מכירות. מוצרים אלה חשוב להעניק מעת לעת לא רק לקוחות פוטנציאליים אלא  ללקוחות קיימים, כחלק מאסטרטגיה שלפיה שימור לקוחות הוא אחד האמצעים החשובים ביותר להגדלת מאגר הלקוחות.


מוצרי קידום מהווים גורם חשוב לא רק לתחזוק לקוחות ולשימורם אלא גם להשארת ספקים כ... ספקים. הענקת מוצרי קידום ממותגים הם מעין עסקה  של WIN –WIN: הכול יוצאים ממנה נשכרים, המעניקים אותם ומקבליהם.


מוצרי קידום מכירות הם אמצעי שיווק מוכר, לגיטימי ואפקטיבי. עצם הענקתם מעלה את קרנו של המעניק בכלל ובחירת מוצר שימושי מאפשרת למעניק המוצר להיוותר בתודעת המקבל ובזיכרונו כבעל מותג שכדאי לשמור עמו על קשרים.