מאמרים

המשמעות של אריזות ממותגות ללקוח

הלקוחות הם הליבה של כל עסק. כל עסק רוצה שיהיו לו לקוחות מרוצים אשר ממשיכים לחזור ולרכוש ממנו שוב ושוב. על מנת ליהנות מלקוחות חוזרים ומרוצים, יש לדאוג לכך ולבצע פעולות אשר גורמות להם לזכור את העסק. חלק מהדאגה של העסק היא להישאר בזיכרון של הלקוח ואת זה ניתן לבצע על ידי פעולות שונות כמו למשל:

  • שמירה על קשר במייל קבוע
  • פניה טלפונית מדי פעם
  • יצירת אריזות ממותגות למוצרים
  • לחדש את המוצרים

 

שמירה על קשר במייל

היום קל מאד לשמור על קשר במייל. לכן, חשוב מאד שיהיה לכם את המייל של כל הלקוחות שלכם. מה תוכלו לעשות עם כתובת המייל? לשלוח להם ברכות, מידע על מבצעים, לתת להם המלצות ורעיונות שיסייעו להם וכמובן שבכל פעם שתצאו עם מוצר חדש תוכלו לשלוח את המידע אודותיו. קל היום לשמור על קשר במייל ואמצעי זה דומה לא פעם לאריזות הממותגות שלכם, אתם תמיד שם עם הלקוחות, ממש כמו ששומרים את האריזה היפה, כך שומרים עם הלקוח על קשר.

 

פניה טלפונית ללקוחות

אתם יכולים לחכות שהלקוחות שלכם יתקשרו אליכם שוב ושוב ואתם יכולים להתקשר אליהם עם הצעות שונות. אם אתם נותנים ללקוחות שלכם מוצרים שונים ועם אריזות מעוצבות, יכול מאד להיות שהם שומרים את האריזות ובכל פעם שהם ירצו מוצר זהה או דומה לזה שרכשו בפעם הראשונה, הם יתקשרו אליכם. עם זאת, גם לקוחות ששומרים את האריזה לא תמיד מתקשרים כשהם צריכים דבר מה ולשם כך אתם יכולים פשוט להתקשר מדי פעם ללקוחות שלכם ובוודאי אם מדובר על עסק אשר מוכר מוצרי צריכה שהלקוחות קונים שוב ושוב.

 

אריזות ממותגות למוצרים שלכם

אריזות ממותגות הופכות את המוצר למיוחד משלכם. ברגע שהאריזה ממותגת, אין זה משנה אם אתם העסק הבלעדי שמוכר את המוצר או לא, הוא מיד מזוהה אתכם. האריזות הממותגות צריכות להתאים באופן מושלם לעסק ולמוצר ולהיות כאלו שהלקוח יוכל לזהות. לכן, חשוב ליצור את האריזות הללו באופן מושלם. עסק מקצועי המחזיק בגרפיקאים מנוסים, יוכל לבצע עבורכם אריזות ממותגות שיתאימו גם לקהל היעד שלכם וגם למוצר אותו אתם מוכרים. חשוב מאד לבצע את האריזות הממותגות עם חברה בעלת ניסיון ולבדוק את תיק העבודות שלה לפני שאתם מחליטים להתחיל לעבוד דווקא איתה.

 

חידוש המוצרים במלאי

עסק אשר מוכר מוצרים, צריך להיות רענן ולגוון את המלאי שלו אם הוא רוצה שהלקוחות שלו ימשיכו להתעניין בו. כמובן, כל מוצר צריך להתאים לאופי של העסק וכל פעם שמוציאים מוצר חדש מומלץ להוסיף אותו לאתר האינטרנט ולספר עליו ברשתות החברתיות וכמובן גם במייל ללקוחות שכבר רכשו מכם בעבר וניתן לשער שהיו מרוצים.