מוצרי פרסום וקידום מכירות

החדשנות במוצרי פרסום ל 2014

בשנים האחרונות בכלל ובשנה האחרונה בפרט רווחת ומתעצמת מגמת המיתוג הבאה  לידי ביטוי במכלול ובמגוון פעילויות שיווקיות בכלל וביצירה ובהענקה של מתנות ממותגות המהוות מוצרי קד"מ. מגמה זו עתידה לצבור תאוצה בשנת 2014.

 

זה מכבר גילו בעלי עסקים וחברות את הערך המוסף שיש בהענקת מתנות שהן, בעצם, מוצרי פרסום. מיתוג העסק על המוצר ובאמצעותו מהווה אפיק שיווקי פרקטי ביותר.
בניגוד לפרסום ישיר, המוגדר ומתאפיין ככזה, מוצרי קד"מ מהווים פרסום מכל בחינה שהיא אבל מדובר בפרסום שקט, היוצר אפקט מתמשך ומצטבר.

 

פרסום קבוע גלוי לעין

מוצרים פרסומיים רבים  מוענקים ללקוחות פוטנציאליים מתוך כוונה לחשוף אותם אל המוצר או השירות של החברה. כאשר מוצרים אלה מוענקים כמתנות, יש להם ערך מוסף רגשי, הגורם למקבליהם להידרש אליו בממד נוסף: המוצר הממותג נתפס כמוצר של חברה המעריכה את לקוחותיה וחולקת אתם את ערכיה, את עקרונותיה ואת יכולותיה.
מוצרים רבים מהווים קישוט לסביבת העבודה אבל חלק ניכר מהם מהווים גם אביזרים שימושיים המקלים על העבודה, מייעלים אותה, מנעימים אותה ומעשירים את סביבת העבודה: מחזיקי מפתחות מפי.וי.סי, שקיות קרטון מעובדות, פדים לעכבר, עכברים אופטיים ואל חוטיים, מגנטים למקרר, לוחות מחיקים, קופסאות דפי ממו, דיסק און קי, גאדג'טים שונים, קופסת טישו אישית, עציצים ריחניים, מגבונים אישיים, עטים ועוד. המשותף לכל אלה שהם  מוצרי פרסום ממותגים, המוענקים כמתנות.

 

הערך המוסף של המיתוג

מגמה שתלך ותתגבר בשנת 2014 תהיה -יצירת מוצרים עשויים חומרים ממוחזרים ואקולוגיים. ההכרח לחסוך מזה והחובה לדאוג לאיכות הסביבה מזה באים לידי ביטוי גם במוצרי קד"מ לסוגיהם. חברה  אשר הלוגו שלה מופיע על מוצר עשוי מחומר ממוחזר נתפסת הן כחברה מקצועית והן כחברה בעלת תודעה ואחריות סביבתית- חברתית בולטת. בכך נזקפת לטובתה נקודת זכות חשובה.

 

בד בבד עם הרצון להיתפס על ידי לקוחות פוטנציאליים כחברה המסוגלת לתת להם מענה איכותי מבוקש, כל חברה רוצה גם  להיתפס כחברה אשר מתאפיינת ומצטיינת ביחס אישי.  באמצעות הענקת מוצרי פרסום ממותגים החברה לא רק מרחיבה את ציבור האנשים הרחב הנחשף אל המוצר האיכותי הייחודי שלה אלא גם מעמיקה את אחיזתה בקרבו כמי שמשקיעה בו ונותנת לו סיבה טובה להצטרף אל לקוחותיה.
מאחר שחלק ניכר מהזמן שלנו, בעבודה ובשעות הפנאי, אנחנו גולשים במחשב, בחברה המשווקת גאדג'טים רבים בכלל ולמחשב בפרט יש היצע עשיר של מוצרי פרסום דקורטיביים ושימושיים כאחד.

 

זה מכבר גילו בעלי חברות ומשרדי פרסום את הערך המוסף של מתנות שהן מוצרי פרסום ממותגים. מקבלי המתנה הממותגת הופכים לסוכני שיווק נאמנים של המעניקים אותה ובכך יוצרים מעגלי-תהודה הולכים ומתרחבים לקול הקורא של החברה המעניקה מוצרים אלה.
שנת 2014 עתידה להיות שנה שבה יגבר תהליך הענקת מתנות שהן, למעשה, מוצרי קד"מ ופרסום.