מתנות ממותגות לכנסים וללקוחות

הגדלת קד"מ בכנסים באמצעות שילוט אטרקטיבי

שילוט אטרקטיבי - בדפוס בכלל ודיגיטאלי בפרט – מהווה אמצעי שיווקי רווח בכנסים לצורך קידום מכירות. שלט גדול, צבעוני, הנושא את לוגו החברה ואת מסריה השונים מהווה אלמנט שיווקי בולט ומרכזי.

 

שילוט קובע נוכחות. אנחנו כאן. שורו, הביטו וראו. לא ניתן להחמיץ את השלט, בלתי אפשרי להתעלם ממנו.

 

על מנת להגדיל ולהעצים את האפקטיביות של השילוט חשוב להקפיד על איכות ההדפה ועל הגימור שלה. הקפדה על כל הפרטים של השילוט מאפשרת לכם להיחשף בפני לקוחות פוטנציאליים באופן המיטבי. אתם אמורים להרשים את  הלקוחות הפוטנציאליים אבל לא די ברושם; עליכם לתת להם תחושה כי כדאי להם לרכוש את המוצר או את השירות שלכם, כדאי להם ליצור אתכם קשר, להתוודע אליכם. הם רק ירוויחו מכך.

 

שילוט אטרקטיבי הוא אחד מבין שורה של מוצרי דפוס שיווקיים. ניתן, רצוי ומומלץ לפתוח בכנסי קידום מכירות מניפה רחבה ומגוונת של אמצעים שיווקיים, הכוללים, בין  השאר, פולדרים, פליירים, ברושורים, קטלוגים, גלויות, לוחות שנה, יומנים, כרטיסי ביקור, מגנטים ועוד. מיתוגו של העסק שלכם באמצעות טביעת חותמכם על מכלול המוצרים בכלל והלוגו שלכם בפרט מנווה מנוע ומנוף שיווקי רב עצמה.

 

שילוט אטרקטיבי הוא אמצעי מצוין להתבלט כאשר עורכים כנס או קמפיין שיווקי אחר. מגוון פתרונות שיווק מאפשר לכם שימוש מושכל בכל האמצעים העומדים לרשותכם על מנת להיצרב בתודעתם של האנשים הנחשפים אליהם כי מי שחושפת אותם אל מוצריה או אל השירות שלה היא חברה רצינית, שמציעה יתרונות, תועלות וערכים מוספים.

 

לבד משילוט אטרקטיבי רצוי ואפשר להגביר את הפוטנציאל ואת האפקט השיווקי בין השאר באמצעות שילוט פנים, כך שניתן לקבל שטף ורצף של מסרים ויזואליים ותכניים הן כאשר נמצאים מחוץ למתחם שבו מציגה החברה את עצמה והן כאשר נמצאים בתוכו.

 

שילוט פנים אפקטיבי יכול להיעשות באמצעות באנרים במגוון גדלים לשימוש בחללים שונים על פי גודלם.

 

המסר החזותי הוא המסר המיידי והראשוני

המבט הראשון שלנו בשלט גדול יוצר אצלנו גירוי, סקרנות, רצון להתוודע אל פרטיו. בראש ובראשונה אנחנו נמשכים אל צבעים מושכים, אל צורות או תמונות מעניינות, אל כיתוב קצר, תמציתי, יצירתי, מקורי, שמפגיש אותנו עם נקודות מבט חדשה ורעננה על מוצר קיים או על מוצר חדש. שילוט גדול, אטרקטיבי ואפקטיבי ממחיש לנו, הצופים בו, הלכה למעשה את נכונות המשפט שטבע בשעתו נביא התקשורת מרשל מקלוהאן שקבע כי "המדיום הוא המסר".

 

השילוט הדקורטיבי מכניס אותנו אל המהות של העסק ואל ייחודו. אנחנו אורחים לרגע שאמורים לקבל מידע ראשוני מהיר שייצור בנו גירוי ועניין להשהות את המבט שלנו על השלט ולקבל ממנו פרטים נוספים על אודות החברה. בשל מרכזיותו של אמצעי זה, מידת החשיפה הרבה שלו וההשפעה הפוטנציאלית שעשויה להיות לו על עוברים ושבים שמהם אמור להיווצר גרעין הלקוחות החדשים – יש מקום וטעם להשקיע בשילוט כאמצעי שיווקי במסגרת פעילות קד"מ אפקטיבית.